Höst!!

Nu börjar hösten närma sig med stormsteg, jag gillar hösten.
Dom mörka kvällarna då man tänder mycket ljus och kurar upp sig i soffan med en kopp kaffe och nå bra på tv :)
 
Men med hösten kommer oxå kylan så jag och Johanna åkte och handlade i Tisdags, Molly behövde några varmare mössor och Loke en overall. Jag hittade 2 mössor åt Molly en jätte söt som hon blev så gullig i!!! :) 
 
idag har vi bara tagit det lugnt, Micke tog morgonpasset med Molly så jag fick sova en stund till, GULD VÄRT ❤ 
sen kom Johanna och Sarah på en kopp kaffe och slog ihjäl lite tid. 
 
Molly tog idag en längre sovstund mitt på dagen vilket hon oxå gjorde igår så jag hoppas att det håller i sig :) 
man hinner ju göra lite saker här hemma då :) 
Nä nu ska kag dricka upp mitt kaffe och sedan göra kväller då Micke ringde och berättade att han skulle jobba över ett tag! 
 
God kväll i stugorna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0