God kväll !

Idag var det dags för ett besök på BVC igen, Molly väger nu 6180 och är 63 lång, mitt hjärta blir så stor ❤ 
 
  
sitter och kollar på TV3 dokumentären som handlar om folk som har problem att bli gravid. 
Jag tänker tillbaka hur det var innan jag fick mitt älskade barn...
 
När jag fick diagnosen PCOS gick mina tankat på att jag aldrig skulle få bli mamma, jag blev helt förstörd och sa även till Micke att han skulle hitta en ny tjej som kunde ge honom ett barn..
Men jag ville så gärna ha ett barn så jag gav aldrig upp hoppet om att en dag kunna få ett plus på testet, men vägen dit var väldigt lång och jobbig..
Jag vet inte hur många gravtest som jag tagit och alla har visat negativt, alla gånger som jag kände att nu är jag äntligen gravid när mensen var sen men så var inte fallet!!!! 
Alla gånger som jag fick höra att någon av mina vänner eller när min syster var gravid,avundsjukan har nog aldrig varit större än då!
Jag tyckte att det var så orättvist att folk som inte är lämpliga som föräldrar fick barn hur lätt som helst och sen var det lilla jag som skulle kunna göra vad som helst för att bli med barn och inget hände :/
Jag tyckte att jag såg gravidmagar överallt och tänkte hela tiden undra om jag kommer att få uppleva hur det känns att vara gravid att få bli mamma.
 
Den dagen då jag fick ett plus på gravtestet var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv, jag trodde inte att det var sant, ska  jag bli mamma?? :) 
sen 9 månader senare kom hon vårat lilla mirakel Molly.
jag har ALDRIG varit lyckligare än jag var då  dom lade henne på mitt bröst och jag vet att jag tänkte, äntligen är vi en familj ❤ 
 
 
 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2013-09-05 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0