Första tanden!!!

 
 
Idag har jag och Molly varit på babymassage, nästa gång är det sista gången :( lite tråkigt för både Molly och jag tycker att det är mysigt att åka dit! 
Molly tycker om att sitta och flörta och kolla på dom andra barnen och jag tycker att det är skönt att få höra att andra mammor har det lika som en annan med barn som vägrar napp och inte vill åka barnvagn mm.. 
 
efter babymassagen så mötte jag upp mina systrar så vi lunchade på trillin och där tog Molly Johannas finger och stoppade det i munnen och då kände hon en tand som var på väg upp i underkäken :)) 
Molly har ju dreglat och stoppat in hela handen o gnuggat och bitit så nu vet vi  ju varför :) 
men  vi  har inte märkt av nå feber eller att hon har ont av den utan bara att hon vill bita på någonting :) 
mammas hjärta ❤❤ 
 
nu ska jag lägga Molly i sin säng sen ska jag ta Eroz och gå en promenad fint byn! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0