God morgon!!

Molly slog upp sina blåa kl 05.00 och gjorde morgon, jag ammade henne sen tog Micke henne så jag fick sova. GULD VÄRT..
Men jag tror att jag lär börja ge Mollsan lite välling på kvällarna, hon har börjat vakna upp till 2 gånger om natten och vill äta!! Det har hon nog aldrig gjort förr, så jag tror att hon inte får i sej ordentligt med mat från mig. 
Hon blir ju 6 månader om några dagar och då behöver dom ju lite mer än bara bröstmjölk. 
Aja, vi får se hur det blir. 

Jag tror att jag skrev förr att molly hade rullat från mage till rygg när hon var 5 månader ca, och att jag trodde att det bara var en lycko träff!! 
Men inte då hon rullar runt från rygg till mage och tvärt om hela tiden efter att jag skrev det inlägget, så vid 5 månader började hon rulla runt och hon tycker att det är ett bra sätt att ta sig fram på :) 

Idag fyller Sarah år!! Grattis till dig 🎈🎁 
 
Nu är Micke ute i skogen och dampar av Eroz lite det behövs verkligen!! Stackarn får ju inte lika mycket motion som han fick innan molly kom :) 

Och nu är Subarun äntligen borta från våran gård, hämta ägaren kom igår och hämtade den :))))  LOVELY!!  

Nä nu ska jag aktivera Mollsan lite! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0