God kväll!

 
 
 
 vi är nästan nyss hemkommen från Gävle där vi knäppte kort på molly på gimlin. :) jätte fina kort kommer snart hem till oss. Duktig var hon oxå men mot slutet av fotograferingen så blev hon lite less och protesterade lite :) 
 
vi har nu blivit tvungen att sänka mollys spjälsäng då hon har lärt sig att dra sig upp till sittandes :/ så nu Är det ingen fara att hon kan ramla ur! 
 
börjar få lite smått panik över julklappar oxå...
herregud tiden går så fort så snart är det julafton och efter det blir jag 30!!!! Herregud....
 
just ja, ÄNTLIGEN ÄR BILEN SÅLD!!  Jag är inte längre en ägare till en Subaru och det kännd SÅÅÅ härligt.
nästa bil ska jag och bara jag bestämma vad det ska vara för märke på, och jag kan nästan till hundra procent garantera att det INTE blir en Subaru!  :) om den inte är helt ny vill säga och att den är top notch!! :) 
 
nä nu ska jag slappa lite med molly som nyss somna i mitt knä ❤️ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0