Barnträff!!

 
 
Idag var det första barnträffen i gammelboning, jag o Heidi tog oss en promenad upp med barnvagnarna.
 Var lite nervöst hemma innan jag kom iväg för molly har ju inte gillat vagnen så mycket, men hon sov när vi gick upp och på hemvägen var hon vaken och satt tyst o lugnt i vagnen, hoppas att det håller på vänder!!! :)  
var iallafall jätte roligt att få komma iväg och träffa andra mammor och barn :) så nu längtar vi till nästa Tisdag då vi ska träffas igen. 
 
Igår åkte vi till Valbo och shoppade lite med mostrarna och mormor, vi kom hem med en jacka, matstol och en massa dregglisar till molly!! Inte en enda grej till mig fast jag behöver så mycket, men får väl ta en dag till och bara handla till mig själv :) har ju för bövelen inge kläder!!!!
 
köpte även ben till sängen, ska ta bort sängramen har jag bestämt mig för och kanske köpa eller bygga en snygg sänggavel :)
får se hur det blir!
 
Nu ska jag passa på att äta medans Molly sover!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0