5 månader!!

Min lilla tjej blir stor, fy så fort tiden går hela 5 månader är hon nu!! ❤️
 
Här dagen så rullade hon över från mage till rygg men det var nog bara en lyckoträff förhindra har inte gjort det nå mer sen dess, jo en gång för Micke gjorde hon det oxå! 
Men annars så ska allt fortfarande in i munnen och hon känner på allt.
Så nu är allt spännande för henne.
gröten fortsätter vi med men nu spottar hon ut den och det är inte alls lika intressant som det var i början!   
 
Micke är ute o jagar med Eroz, han har släppt honom så jag hopppas att allt går bra och att som får någon jakt, jag har gjort iordning en brasa så att det ska vara varmt o skönt här hemma när dom kommer hem!
 
Idag har vi i motionssektionen kärleksrundan, det är 19 anmälningar, jag lär då bara gnälla lite!!!
Folket i byn gnäller nå så ofantligt mycket att det ALDRIG händer någonting i byn och att ingen tar tag i någonting,men när det väl är något så deltar dom inte???!!!
Vad ska man göra för att alla ska bli nöjd? 
  Nåja, kul att det är några som kommer iaf :)
 
kram!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0