God kväll i stugorna!

Usch vilket tråkigt väder vi har nu!! Grått och mulet heeela dagar! 
Nu kan snön få komma tycker jag så det blir ljusare och finare ute :)
Står inte på förens det är första advent och då vill jag att det ska vara snö ute så man får lite jul kännsla. :) Mollys första jul ❤️

Nu har min lilla ögonsten blivit 6 månader :)  
Hon kan även ta sig fram nu och fort gpr det när hon har fått sikte på något, förstärkaren är jätte poppis men den får man ju inte röra så det blir en hel del jagande nu!! :) sen sitter hon även själv nu :)

Nu har vi fått korten som vi varvig knäppte på gimlins, åh vilka fina kort.
Vi ska förstora ett av dom har vi tänkt men hur lätt är det att välja vilket då??!! :)

Nä nu ska jag mysa med min lilla prinsessa innan det är dags för henne att sova! 



Molly öppnar ett paket som hon fick :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0