Kaos!!!

Ja det blev inte som jag hade tänkt mej när vi skulle till Maggan... 
Kent ringde och Micke lära åka och hjälpa honom med någonting, så jag och Molly lära åka själv.
 
När vi skulle åka så höll jag på att leta ihjäl mej efter nycklarna, dom fanns ingenstans!! Molly blev uttråkad av att sitta i bilbarnstolen och började gråta! Tillslut hittade jag dom i bildörren, Micke hade lämnat dom där när han flyttade över bilbarnstolen!! 
 
när vi väl kom iväg så somnade Molly på engång :)
 
allt såg bra ut när vi var hos Maggan, Molly väger nu 3800 g och är 53cm lång, hon växer så det knakar min lilla sessa! <3
 
efter BVC besöket så möter Micke upp mej vid Ica så jag kan gå in och handla.
det slutar med att efter 3 minuter så ringer Micke till mig och säger att jag måste komma för Molly Gråter/skriker är helt hysterisk, så jag bara slänger i lite saker i kundkorgen och rusar till kassan..  Det var den handlingen de!!
när jag väl kommer till bilen och börjar åka hemåt så somnar Molly :) 
 
molly sover nu så vi passa på att kolla på en film och mysa lite :) 
puss hej!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0