:)

Igår var det en väldigt bra kväll för Molly!!
Vi började ge henne droppar igår för magont, fast igår sov hon hela kvällen och inte ett grin från henne :) 
jag tände ljus och hade  myskväll för mig själv för Molly sov sen kl 19.00 och Micke jobbar em, jag hatar när han jobbar EM nu sen Molly föddes , vi hinner ju inte göra någonting tillsammans! 
molly sover på fm så det är bara morgonpromenaden vi kan göra tillsammans!!
 
idag har vi haft en väldigt mysig dag! 
Molly sov en lång stund på fm så Micke och jag hade lite egentid, sen han jag städa i lugn och ro!!
 
när Molly vaknade så fick hon bada llite och tutta sen ville hon sova igen!!! 
Vi gick över till Heidi som bjöd på kaffe och hade köpt jätte fina kläder till Molly, där blev vi i någon timme och Molly sov i vagnen i skuggan.
Sen fortsatte Molly att sova en stund till så jag han äta :)
 
efter kvällspromenaden  med eroz så har vi myst i soffan och nu sover hon på mitt bröst <3
ÄLSKADE BARN!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina, fina ni ❤

2013-05-31 @ 13:02:41
Postat av: Annika

Kärlek ❤❤

2013-06-02 @ 07:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0