18 Maj!!

Ja under Mollys första 2 veckor så har det hunnits med 2st kalas hittills, idag ska hon på sitt tredje!!
Den här gången ska hon få fira sin Mormor, fast hon fyller igentligen på måndag men då jobbar ju alla!!
Sen är det bara Annelie och Victor kvar sen är maj månad slut och lika så alla kalasen :) 
 
Molly har kommit in i någon period nu då hon ska tutta HELA tiden, sen börjar hon även grina och dra ihop hela sig medans hon tuttar så jag tror att det är magknip!! :(  men hon sover fortfarande bra på nätterna, peppar peppar...
idag vaknade hon först vid ca 02.00 sen sov hon vidare till 06.45 :) men sedan dess har hon varit vaken och tuttat hela morgonen, nu sover hon och jag hoppas att hon sover ett tag så jag får vila lite :)
 
 
Nu ska jag oxå sova en sväng innan det är dags att gå till mor!! 
 
Hörs hej!! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: elleonore

Så har mina tre oxå gjort. Det är tydligen för att gå igång en högre mjölkproduktion. Kan hålla på ett par veckor (och dom.veckorna känns långa) innan dom blivit nöjda med tillgången och återgår till att ha timmar mellan måltiderna.

2013-05-18 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0