Vecka 33+1

Ja, jag var ju till MVC i fredags och kollade hjärtaljud, vikt mm.

Det visade sig att jag hade gått ner i vikt och magen hade inte heller växt nå, så om det såg likadant ut nästa gång jag skulle dit så vill hon göra en tillväxtkontroll för att kolla så att allt såg bra ut.
Så min totala viktuppgång hittills är +3
kilo!!!

Hjärtljuden låg iaf på 148 och h*n är livlig i magen så det är iaf bra :)

Här hemma diskuteras det namn för fullt nu men vi är inte överens!! :)
Har även idag oxå tvättat upp alla bebiskläder så nu är det klart :) ska bara leta på en bra BB väska så ska jag börja packa lite i den :)

Puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: loke

♥ från den portade kusinen :-)

2013-03-11 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0