Kärlek!!

Idag när jag kom hem från jobbet så hade Micke städat i hela lägenheten och gjort så fint och tvättat så jag behövde inte göra något :) otroligt skönt kan jag lova!! Det är kärlek de :)

Så jag har inte gjort något förutom att värma rester från gårdagens middag :)

Det är såååå otroligt tråkigt när Micke jobbar EM, hatar att äta själv, sen träffas vi ju aldrig heller eftersom jag oftast börjat 7.30 på morgonen och sover när han kommer hem 22,30.

Har blivit värsta pensionären, är jätte trött när klockan är 21.00 så lägger mig oftast då,sen vaknar jag typ 5ggr om natten och har svårt att somna om.
Sen vaknar jag oftast kl 7.00 om jag är ledig och är klarvaken!!!! :)

Vet ni, jag har bara 11arbetspass kvar innan jag går hem :))) LOVELY!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0