Härliga påsk!!

Hej hej!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen! Får skylla på det härliga vädret.

Sist jag skrev så var ju barnmorskan lite orolig över att magen inte hade växt nå, men när vi var där förra fredagen så hade magen växt 2 cm :) men min egna vikt stog still så vågen visar fortfarande +3 kilo. Så nu var det lugnt.

Men vilken härlig påsk vi har haft!! :)
I torsdags så bestämde jag och Micke oss för att äta lunchen ute, vi drog ut i skogen och grävde oss en grop och satt oss i och solade och grillade korv!! LOVELY!!

På långfredagen var vi bjudna på mat hemma hos Sarah och Danne, jätte god 3 rätters fick vi där, blev inte så sent för oss pensionärer som vi är :)

Igår började jag dagen med att passa loke en stund så vi var ute och promenerade i det härliga vädret. Sen efter lunch så härjade vi inne innan det bar dags att lämna tillbaka honom.

Kvällen spenderades hemma hos Mor och Far med påsk middag!! Mmm vad gott det var!! Hela familjen samlad plus Ola och Heléne!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0