Sovmorgon!!!

Men oj oj oj vilken snäll bebis jag har fått!!! 
I 3 dagar nu har jag fått sovit HELA nätter, hon somnar mellan 22.00-23.30 och sover hela nätter för att vakna och tutta ca 05.30-07.00 för att sen sova vidare till 10.00....  HELT OK för mig :)
 Molly har aldrig PPEPPAR PEPPAR TA I TRÄ varit vaken på natten, men det hinner ju ändra sig men man hoppas att det håller i sig :) 
 
i tisdags var vi till Maggan på BVC igen och Molly växer som hon ska, hon väger nu 4580 och är 56 cm :) min stora lilla flicka ;)
 
i går skulle vi skriva på faderskapspappret i Ockelbo och när vi kommer dit så är det ingen som öppnar, tillslut får jag tag på Lena i receptionen och då berättar hon att Maggan hade blivit sjuk och åkt hem!!!!! Ringer man inte och meddelar det lixom??!! 
Så då åkte vi till Mickes farmor och fikade istället, hon hade stickat en jätte fin kofta till Molly! :)
 
ha en bra dag puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0