Molly ❤❤❤

Molly har öppnat upp sidor inom mig som jag inte visste fanns.
Från den dagen hon föddes försvann det mesta av ”jag” i min tankebana.
Jag tar henne i första hand och det kommer jag nog göra tills den dagen jag dör,bara för att hon är min dotter,den meningen är så underbar att säga men samtidigt lite läskig.
Tänk att jag ÄNTLIGEN fick bli mamma <3
 
Det är ingen annan som har huvudansvaret över henne,eller det är såklart att jag delar ansvaret över Molly med Micke  men det är vi två som ska forma den här lilla flickan..
 
Våra nya liv har bara börjat och jag längtar tills vi når varje milstålpe, det som ligger oss närmast i tiden nu är när hon lär sig att le ordentligt.
Molly är fortfarande en liten spädgris och har ingen egen vilja ännu och hennes behov är relativt lätta att uppfylla :)
 
Jag är så stolt över att få vara Mollys mamma och jag är så lyckligt lottad att det var just hon som valde att växa i min mage.
Hon har gett både mig och Micke något som aldrig pengar skulle kunna ge en och det är glädje. Det krävs inte mycket för att Molly ska locka fram ett leende eller skratt hos mig. 
 
MOLLY ÄR KÄRLEKENS BARN ❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0