Måndag igen!!

Ja nu lämnar vi den här midsommarhelgen och startar en ny vecka!!
 
midsommaraftonen var jätte mysig, den spenderades framme vid midsommarstången och sen hemma med min fina lilla familj.
när vi kom hem från midsommarfirandet framme så grillade vi och satt sedan ute på altan jag och Micke och avnjöt en varsin kall öl, jag drack självklart alkoholfritt :)
sedan låg vi i soffan och mös till en film när Molly sov! ❤ Det var våran midsommarafton det .
 
På midsommardagen blev vi bjuden hem till mor och far på middag, hela familjen samlad jag älskar det! 
jag är en riktig familje tjej, när alla är samlad mår jag som bäst!!
 
nu ligger min älskade sessa och sover i min famn så nu ska jag kolla lite på henne innan jag flyttar över henne till sin säng! ❤❤
sen ska jag skiva upp lite melon och mumsa på :)
 
puss hej!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0