Ännu en bra natt har passerat, Molly somnade kl 23.00 när vi kom hem från Jani och Moa sen sov hon till halv fyra och åt lite för att sen sova vidare till halv 8,  HELT OK för mig ;) 
 
Ja igår så var vi ute hela dagen, promenad runt dammen blev det på morgonen efter det var Molly vaken en stund innan hon somnade och sov hela eftermiddagen! 
 
Jag och Micke satt på altanen och njöt av vädret och Jani kom och hälsade på en stund innan det var dags att börja med maten som blev grillad kyckling med potatis, JÄTTE GOTT! 
 
senare på kvällen gick vi hem till Moa och Jani där vi blev kvar någon timme, jätte skönt att få komma iväg lite och Molly var snäll och mysig, hon somnade efter en stund i mitt knä. <3 
 
nä nu ska jag passa på att plocka lite medans alla andra fortfarande sover. 
 
 
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0