BVC!!


Ja idag var det dags att besöka Maggan igen på BVC, Molly växer och knakar hon väger nu 4270. Och Maggan berättade att hon ligger i kurvan med 6 veckors bebisar, hon flinar och öppnar händerna? Och är starkare i nacken kan hålla upp huvudet en längre stund!. (Molly är 5 veckor)
 
igår var det Sverigesnationaldag och jädraåsdagen, så jag och Molly gick ut på byn och kollade lite med kusin Loke och moster Johanna :) . Det är roligt när det händer någonting i byn!!
 
Just ja, snacka om att jag blev orolig när jag vaknade igår och Molly inte låg bredvid mig!!!! prinsessan hade sovit hela natten utan att äta så hon låg fortfarande i sin säng :)
så kl 07.30 väckte jag henne så hon fick äta lite, då hade hon sovit från 22.30 till 07.30. :).
Men inatt vaknade hon iaf när hon brukar vid 03.30 och vela ha mat  och sov sen till 08.30 :)
 
idag var vi till Ekbo och hälsade på Mollys farfars bror, han har inte sett henne än och jag har aldrig varit i Ekbo så då åkte vi dit efter bvc besöket! 
 
nu ska jag kolla om Molly fortfarande sover eller om vi kan mysa lite :) 
 
ha en bra kväll det ska vi ha :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0