Molly 2 månader ❤

För 2 månader sedan kom våran lilla älskling till oss, den kärlek som jag känner för Molly går inte att beskriva ❤ i hela mitt liv har jag längtat efter att få bli mamma, och nu är jag det till min lilla prinsessa ❤
 
i dag var vi till BVC och mätte och vägde, hon väger nu 4990 och är 58 cm lång. Hon blir stor min lilla flicka! 
Molly har nu dom senaste dagarna gjort kväller mellan kl 21.30-22.00 vilket har varit jätte skönt, för då hinner jag ha lite egentid..
men då har hon slutat med att sova en längre stund på dagarna ist :/ hon typ i Max 20 min på hela dagen :/ så då hinner man inte göra så mycket!!  Sen kan hon bli lite kinkig och grinig/klängig på kvällen innan hon somnar, hon blir över trött. 
 
Annars så är hon med mycket mera nu, när man   Pratar med henne så ler hon och "pratar" tillbaka :)
och hon har så stora nyfikna ögon nu, favorit leksaken är en mobil från Ikea som vi har hängt upp ovanför babysittern som hon kan sitta och studera LÄNGE ❤
 
i går var vi hem till Annelie och kusinerna och hälsade på en stund på fm innan Micke kom hem från jobbet, för sen skulle vi åka till Ockelbo så Micke fick skriva på faderskapsbeviset :)
 
nu ska jag äta lite honungsmelon innan jag ska lägga mig :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0