Onsdag!!!

Hejsan hejsan!!
Nu var det ett tag sedan jag slängde in ett inlägg här.

Allt är bara bra med mig och "bulan" vi växer och frodas. Det känns nu att man är gravid, magen är stenhård och nu känner man av h*n nästan hela tiden. På kvällarna/nätterna är det ett väldans liv på h*n, ibland kan jag vakna av en spark :)
Är nu ca 12 veckor kvar bara, tiden går så ofantligt fort.. Men det gillas.
Har nu fått en massa papper från försäkringskassan som ska in så man kan börja planera hur länge man kan vara hemma och hur mycket pengar man kan få. :)
Som det ser ut nu så siktar jag på att gå hem i mitten av april, om det inte går att jobba så länge så vill jag iaf försöka jobba till 1 april :)

Nä nu ska jag mysa med Micke innan han ska åka och jobba. Puss och kram <3
Slänger in en bild på magen i vecka 26+3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0