Underbara helg

Men vilket härligt väder vi hade i helgen.. Älskar när det är några minus ute och när solen skiner.

På lördagen började dagen hos Sarah med melodikrysset och frukost!! :) sen tog jag och Micke en promenad runt boningarna och njöt av vintervädret.
Efter det åkte vi till Ockelbo och mumsade i oss en varsin pizza :) sen blev det slapp i soffan till melodifestivalen med mamma, pappa, Albin och Victor. Myyyys <3

Sen på söndagen blev det sovmorgon, blev väckt utav Micke som gav mig frukost på sängen <3
Efter frukosten åkte jag till Emmy och fikade Marina var oxå där.
Efter det blev det ännu en vända runt boningarna fast med Johanna den här gången.

Sen gjorde Micke i ordning taccos medans jag låg i badet, som vi mumsade på till Bingolotto :)

En super mysig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0