ÄNTLIGEN SNÖ!!!!

Haha, nu när Marina läser rubriken så kommer hon att svära över mig ;) 

Jag älskar vintern, den är så fin och mysig och ännu mysigare är den nu när Molly finns hos oss ❤

Nu är det jul här hemma och idag ska vi julbaka mina systrar och jag :) 
Det blir en massa gott som knäck, brändamandlar, ischoklad mm.. MUMMA!! :) 

Nu har Molly blivit 7 månader och nu kryper hon och ställer sig mot saker :) tror även att den fjärde tanden är på väg då hon dreglar otroligt mycket igen..
Hon har nu börjat sova bättre på nätterna igen och vaknar 1gång för  mat och sover sen vidare till 8.00 ca. 
Hoppas att det håller i sig!!!! 

Nä nu ska jag hänga tvätt medan Molly sover. 

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0