1 advent ❤️

Trevlig första advent till er alla som läser!! :) 

Jag har nu i 3 dagar försökt fått till julfint här hemma, men det har bara jävlats för mig!!! 
Julgardinerna är borta, julstjärnorna var trasig och annan julbelysning med!!  
Så i går åkte vi till Sandviken och handlade det som fattades och vi fick låna gardiner av Johanna och Annelie så nu  ÄNTLIGEN är det jul hemma hos 
oss, så idag ska jag ta tag i storstädningen sen är allt klart :)) 

Synd på vädret bara, blåser stormvindar  ute när det istället borde snöa!! 
Man får ju inte nå riktiga julkännslor!!

Nä nu ska jag mysa lite med molly innan vi ska hem till Johanna o kusin Loke och fika lite ❤️ 

Ha en fortsatt bra dag! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0