Oj Oj Oj Oj!!

Nu var det väldigt längesedan jag skrev här.... Hade tom glömt bort lösenordet hit :)
 
Men nu ska det bli ändringar på det hade jag tänkt.
 
Jag och Johanna var iväg till valbo här om dagen och shoppade lite och jag kan ju säga att det var JÄTTE JÄTTE länge sedan jag var till valbo sist :) Men jag hittade iaf 2 julklappar så nu har jag börjat med dom oxå, känns skönt :)
 
Sen shoppade jag även till mig, jag har länge, länge suktat efter nusnäs ljusstakar så när jag såg dom och att dom  kostade 350 kr st så lära jag bara köpa dom..
Det kommer att bli sååååå fint i mitt köksfönster i advent..
 
Ja det var några rader iaf, nu ska jag börja med maten.
Ha en fortsatt bra dag  Puss o Kram
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen Anna!!

2012-10-15 @ 14:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0