Underbara natt!!!

Eller så INTE!!!! 
Vaknade kvart i 3 och kunde inte somna om, jag låg vaken ända tills klockan var halv 6 då jag gick upp och åt en macka sen efter det kunde jag somna om.!?
Jätte trevlig natt med andra ord.
 
När jag vaknade igen klockan 9 så var det ingen ide att försöka somna om igen, men då skickade Sarah ett meddelande och fråga om jag vela ha lite morgonkaffe och det tackar man ju inte nej till.
Och då fick Micke sova ifred oxå utan att jag skulle råka väcka honom. :)
 
När jag kom hem från Sarah slog jag mej ner i soffan och bara slappade tills Johan kom och knackade på dörren och med sig hade han nybakat bröd till mig och Micke :) det tackar vi för jätte gott var det.
Så nu är Johan och micke ute och hämtar granar och jag passade på att städa hela lägenheten  :)
 
I morgon är det dags för jobb igen så jag hoppas innerligt att jag får sova inatt.
 
Nä nu ska jag hänga lite tvätt. 
Puss på er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0