Ultraljud :)

Som jag har längtat efter denna dag då jag vågar berätta för alla att jag ÄNTLIGEN ska bli mamma.. :)
Idag väckte jag Micke som hade jobbat natt klockan halv 10 för att han skulle hinna vakna till liv innan vi åkte till Gävle inför det efterlängtade ultraljudet. :)
 
Det var en jätte häftig upplevelse att få se det lilla miraklet, precis när vi kom in och jag fick lägga mej på britsen så var jag jätte jätte nervös att det inte skulle finnas en bäbis där inne, att jag bara hade inbillat mej allt eller vara skengravid :) Men så var inte fallet det var en liten knodd där  :) <3  Allt såg bra ut och vi fick ett nytt datum, den 27/4 är nu det nya datumet istället för den 14/4. :) Både Micke och jag längtar otroligt mycket efter den  lilla bäbisen.
Så nu har vi berättat för alla och jag kan andas ut lite :)
 
 
 

» Beräknad förlossning 27 april 2013
» Jag är gravid i vecka 17+2 (läs mer)
» Jag har varit gravid i 121 dagar
» Jag har 158 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 43% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 146 gram
» Bebisen är c:a 15,9 cm
» Stjärntecken: Oxen

Det var allt för idag.. Kram på er alla. <3

 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja äntligen lilla hjärtat är ni gravida. Jag är såå glad för er skull! <3

2012-11-20 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0