Måndag!

Ja då har ännu en helg gått, och den gick i slapphetens tecken... :)
Jag jobbade på Fredagen och det var en väldigt rörig Fredag kan jag lova, slutade med en timmes övertid på kvällen iaf.
Sen på Lördagen sov jag till 11.30??  WHAT?? men det var väl behövligt antar jag, var bara att studsa upp ur sängen och inta frukosten till längdskidor på tv:n :)
Sen små plockade jag lite hemma och hade mej, när Micke kom hem från jakten så mös vi lite i soffan framför tv:n igen.
När Klockan var 15,30 bytte jag om från pyjamas och satte på mej ordentliga kläder och så åkte vi hem till pappa och hämtade honom för en middag på OK :)
När vi kom hem därifrån så slog jag och Micke ner oss i soffan och micke tvärslocknade kl 18,30, kul sällis lixom.
Det slutade med att vi lade oss och sov kl: 20,15 :)
Härlig Lördag va?
 
På Söndagen var det återigen frukost till skidor på tv:n :) Härliga vinterstudion.. Äntligen kan man myspysa hela helger och hejja fram Hellner :)
 
Ha en bra dag/kväll mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0