JULPYNT!!

Ja när jag slutade jobba idag så skyndade jag mig hem och julpyntade, jag ÄLSKAR den här årstiden allt blir sååå mysigt.
Har precis gjort klart allt så nu väntar jag bara på att Micke ska komma hem så ska vi ta en liten promenad med Eroz.
 
Och jag bara älskar all snö som har kommit nu :) allt blir så mycket finare då, träden som är alldeles vita av snö är ju jätte fina.
 
Har även fått upp mina efterlängtade nusnäsljusstakar i köksfönstret och dom lyser jätte fint, är bara lite osäker på gardinvalet dit men men..
 
På Söndag kommer alla tjejjerna i motionssektionen hem till mig på möte, shit vart ska vi sitta....? Nu skulle jag ha haft ett matsalsbord med plats för 8 personer.. :) men det löser sig nog..
 
Nä nu har jag inte tid att skriva nå mer. Ha en fortsatt trevlig kväll  KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0