Jobb Jobb Jobb!!!!

Ja den här veckan har jag inte gjort något annat än att jobba känns det som.. :(
Jag var bara ledig på fredagen innan jag klev på helgen oxå.
Men jag ska ju inte klaga för att den här helgen är den sista helgen jag jobbar det här året :)
Moa var så snäll och tog min helg som jag skulle ha haft den 22-23 dec, TACK :)
Så nästa helg har jag om 10 veckor nu ;)
 
I fredags var jag och Johanna in till Sandviken en lite  sväng och fikade och hade det lite myspys syskon emellan, och passade då även på at handla lite mat.
 
Just ja, jag vet inte om jag har skrivit att vi har rustat klart i sovrummet nu, jätte jätte stor skillnad blev det. Fattar inte varför vi inte har gjort det tidigare för??
 
 
Nä nu ska jag jobba vidare men vi hörs i morgon på bloggen, det lovar jag :)
 
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Moa

Och jag är glad för att jag får jobba :) nu ser jag fram emot ett inlägg i bloggen idag!! ;)

2012-11-19 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0