....

Ja nyårafton tillbringades i soffan för min del. Feber och förkyld, Micke pysslade om mej hela kvällen med att hämta vatten och täcke mm. Sen åkte han och handlade lite mat och lyxade till det lite. Men fick bara i mej lite mat sen sov jag på soffan hela kvällen. Vaknade vid 12 slaget och kollade på lite raketer sen blev det natti natti igen. Idag har jag nog bara lite feber men då har jag fått ont i halsen istället. :-( så i morgon blir jag hemma från jobbet. Nä nu kan det nya året bara bli bättre. :-) Sen vill jag passa på att tacka för alla fina julklappar och presenter som jag har fått. Har tydligen varit snäll i år. Nä nu kommer Micke snart hem med glass till min hals. Ha en fortsatt bra dag ni andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0