TOK FÖRKYLD!!

Ja som rubriken lyder så har jag varit helt otroligt jätte förkyld under helgen!!
Var längesedan jag var förkyld sen sist men nu så fick jag allt på en gång. Ont i halsen, nyser så snoret sprutar *haha* och otriligt svårt att andas med en täppt näsa...
Fast idag är jag på jobet och allt har gått bra än så länge så jag är på bättringsvägen, äntligen..
När jag har nyst så har det huggit till i magen, en jätte otäck känsla nästan så jag blev orolig ett tag men det har gett med sig nu tack och lov.
 
Ja magen den växer och frodas, nu börjar jag att känna mig gravid och jag känner även av h*n nu också, Vilken känsla det är.
När jag ligger i soffan på kvällarna och kollar på tv så kan jag känna hur h*n buffar runt där inne JÄTTE JÄTTE mysigt som jag har längtat efter det.
Är nu i vecka 21 (20+2) har nu gått över halva tiden :)
 
Nä nu ska jag jobba lite
 
ha det så bra alla ni andra  PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0