Helgen som var!

Ja den 15/12 hade jag och Micke varit tillsammansi 11 år <3
Det firade vi med Julbord på Kungsfors Herrgård med Emmy och Andreas, och herregud vad god mat jag/vi åt  och vad roligt vi hade.... Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde under maten.. :)
Det enda som var negativt var att jag som ÄLSKAR lax inte fick äta den, men det tog jag igen med att äta en massa olika sill sorter istället :)
 
När vi kom hem så slängde vi oss i soffan och kollade på en bra film och smälte maten, jag var så jävla mätt så jag trodde att jag skulle spricka :)
 
Det var en lyckad dag :)
 
i Söndags var jag och kollade på luciatåg på dagis och herregud vad söt alla barnen var :)
Jätte gulligt.
Och Micke var ute och skottade/plogade hela dagen han kom hem kl:21,30 på kvällen så då hade vi lite adventsmys med glögg och kvällsfika framför tv:n innan vi la oss.
 
 
 
Ja det var lite om helgen som var :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0