Hade kunnat sluta illa!!!

Idag på morgonen innan jag skulle åka till jobbet så borstade jag av bilen som vanligt från snön och fick väl lite snö på min vänstra hand, så jag snärtade bort snön MEN med snön följde även min förlovningsring med...  PANIK någonstans i snön på min gård låg min förlovningsring... 
Letade i ca 20 min i mörkret innan jag gav upp och åkte till jobbet ledssen och arg som fan på mig själv var jag..
Efter ett tag ringer jag till mamma och frågar om inte hon kan leta efer ringen medans det är ljust ute och TACK GODE GUD så hittade hon på ringen <3
 
Nu sitter jag med en hårfärg i skallen och ska bli brunett??!! HOPPAS HOPPAS att det blir bra.
Måste skölja ur det nu och se om jag lär åka till ICA och köpa en ny utifall om det blir kattskit....
 
 
Ha en bra kväll  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0