God kväller!!

Hejsan hoppsan vad den här dagen har susat förbi??!!
Micke och hans Far åkte till Sollefteå tidigt på morgonen, dom skulle dit och kolla till stället som dom har köpt.
Snart har vi också en stuga som vi kan åka till :)

Jag har grejat och donat hela dagen idag, först började jag med att städa ur Mickes bil och ni som känner honom kan ju tänka er hur den såg ut... Det tg sin lilla tid men nu är den fin igen :)

Sen tog jag tag i vedhögen ??!! Staplade den så fint  och sen skulle jag försöka mej på vedklyven men jag var inte så teknisk så jag sket i den!

När jag var klar med det så började jag städa lite på gården och fick ihop några soppåsar till med bränbart.. :)

Och nu har jag nyss kommit hem från en runda runt boningarna med eroz och insåg att jag heeelt glömt bort aerobicen!!!!! :/
Nåja bättre lycka nästa gång :)

Det var allt för mej idag puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0