Glad Påsk!!

Hejsan hoppsan alla mina vänner :)

Idag vaknade jag med en hel del energi som jag lära bli av med :)
Började morgonen med en kopp kaffe hos Johanna, Johan och lilla Loke, där jag busade och myste lite med lillhjärtat mitt. <3

Sen for jag vidare hem och väl hemma satte jag igång en ordentlig urensning, så nu har jag sorterat, kastat och gjort iordning 3 sopsäckar med brännbart som ska iväg till tippen... Har sagt det förr och kommer säga det igen: VART KOMMER ALLT SKIT IFRÅN???
Men nu börjar jag se ljuset i tunneln igen..

Idag kommer min älskade Mor och Far att bjuda på påskmiddag, ÄLSKAR DET.  Hela familjen samlad och äta en massa god mat. <3

Nä nu ska jag hänga ut gardinerna på vädring innan dom ska upp i fönstrerna i vardagsrummet. Nu kommer det att bli turkost tema igen.

Ha en bra påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0