ont!

Nu har jag haft ont i huvudet i över en vecka i sträck.. Det börjar med en vanlig spänningshuvudvär och övergår sen i migrän :/
Jag måste ringa till HC för jag orkar snart inte med den här jävla huvudvärken mera!!!
Måste komma från ryggen eller nacken för där har jag också ont, får ju inget gjort om dagarna bara ligger i sängen och tycker synd om mej själv..

Det kan vara bra halva dagen men sen framåt kvällningen kommer huvudvärken krypandes och sen är det kört..
Inga tabletter hjälper, har knaprat alvedon och eeze  om vartannat men utan resultat...


I går tillbringade jag dagen inne i Gävle på akuten, skjutsade in syrran dit med magont.
Vi kom in vid 12 ca och var nog inte hemma förens vid 16.00..
Ingen mat på hela dagen så då viste jag ju att huvudvärken skulle komma..
När vi kom hem åkte Mamma jag Och Teres till Ockelbo och käka en ck´s burgare.. JÄTTE god var den.
Sen var det bara hem och slänga sig i badkaret och sen i sängen och försöka sova bort huvudvärken!


Jaktänka är jag nu också!!
Micke och gänget åkte till Föllinge i går, så nu är det tomt och tyst här hemma!

Nä nu ska jag snart åka och jobba, ha en bra dag alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0