I dag!

Ja idag börjar mitt liv som tonnårsförälder..  :)
Hahahaha, det ska nog gå bra ska ni se.

Håller på fixar ihop en middag åt mej och Micke nu, idag serveras det tacogratäng hemma hos oss:) den är ljuvlig..
Sarah har lagt ut recept på den på sin blogg, testa den vetja!
Medans gratängen är i ugen ska jag ta mej i kragen och gå ut och springa en sväng, var allt för längesedan sist nu. :/

I morgon är det jobb som vanligt som gäller. 11-18 sen hem och fixa mat åt Emili och linus.
Undra om det var i morgon som jag skulle skjutsa Emili till bussen oxå??
Sarah hade skrivit en lapp åt mej så jag får väl kolla på den i ikväll så jag kanske får lite koll på läget.

Nä nu ska jag förbereda klart maten!
Ha en bra kväll!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0