hejsan!!

Jag har gått upp mellan 05,00-06,00 hela veckan, har jag typ aldrig gjort..
Jag som annars sover så länge som möjligt och bara typ klä på mej och borstar tänderna innan jag åker till jobbet, har nu varje morgon ätit frukost, gått en promenad med hundarna och sett till att Emili och Linus vaknar.
Snacka om att jag har fått rutiner på morgonen nu  men jag undrar hur länge det kommer hålla i sig när jag ska flytta hem igen, vilket jag gör i morgon :)

Nu sitter jag och Emili och kollar på  sol, fest och oroliga föräldrar hahaha tror att det kommer bli lite pinsamt. :)

Men du, jag lär bara berätta..
Min bil har ju varit trasig länge nu och har stått hemma hos farmor och farfar.
Igår sa  jag åt Micke att han och pappa skulle bogsera hem den till oss.
Pappa och Micke åker dit och Micke skulle bara provstarta den (den startade inte förr) och tamefan att den startade så Micke körde den hem utan bekymmer ????!!!
Hahahahaha skaplig bil som lagar sig själv :)

Nä nu ska jag vara social med Emili och Linus..

Puss och Kraaaaam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0