God Morgon!

Ja det var inte igår jag klev upp kl: 05.00 inte.
Men det är Mickes fel för han sa att han skulle jobba fm idag så han skulle skjutsa upp Eroz till mej innan han åkte, men inte skulle han jobba fm inte, nä utan dagtid... Så bu gick man upp helt i onödan!
Men men det är smällar man får ta!

Har redan hunnit äta frukost och rastat hundar, så nu väntar jag bara på att Emili och Linus ska vakna så jag får någon att prata med. :)

Ja det var iallafall jätte lätt att passa dom här barnen dom sköter ju allt själv :) Vi satt och kolla på idol och law and order igår innan dom skulle lägga sig, sen blev det ju så tomt att sitta och kolla på tv själv, så då la jag mej oxå.. Var väl tur det när man skulle uppkl 5 på morgonen oxå!
'

Nä nu ska jag dona lite innan ungarna vaknar!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0