God kväll!!

Har nyss stigit ur badkaret där jag lyxade till det med både hårinpackning och ansiktsmask, så nu är jag top notch! :)

Idag har jag varit ledig och inte gjort någonting!! det har varit sååå skönt att bara vara.

Micke jobbar eftermiddag + natt såjag kommer få sova själv, det gillar jag INTE... Det är jätte skönt att få vara hemma själv på kvällarna och få kolla på vilket program man vill och bara vara, men när jag ska krypa ner i sängen vill jag gärna ha min Micke brevid mej och kramas lite.

Hela nästa vecka kommer vi att sova ifrån varandra för jag ska vara hemma hos Sarah och Danne medans dom är i egyptien och hålla lite koll på Emili och Linus.
Det ska bli spännande att helt huxflux bli tonnårsförälder :) (stavning?)

Nä nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på tv innan det är dags att sussa kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0