God kväll!!

Har precis badat klart och sitter nu i soffan och spelar wordfeud med 2 av mina arbetskamrater, det är SKIIIT kul.
Man blir lite smått beroende av det kan jag lova :)

I morgon har jag möte nästan hela dagen på jobbet :/ hatar det för jag blir så jäkla trött.
Hellre jobbar jag så jag slipper sitta stilla på en stol och bara lyssna.. :)


Nu är det äntligen den tiden på året som man kan elda en massa ljus och elda i kaminen, det är så myyysigt.
just nu eldar jag och det är så varmt och skönt här hemma nu.
Fattar inte jag har vridit upp elementen på 3an men dom är iskalla???  undra om Uffe har stängt av värmen???
Hahaha skulle inte förvåna mej iaf.

Nä nu ska jag slänga in ett till vedträ innan det slocknar!

 ha en fortsatt trevlig kväll eller God natt på er som ska gå och sussa kudde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0