Flytta!

Ja nu idag har vi flyttat... in i våra nya likaler på Vibacka :)
Hela långa dagen tog det att flytta, tycker att vi inte har haft så mycket på våra gamla lokaler, men oj så fel jag hade!
Tror och hoppas att det kommer att bli bra där, vi ska få inreda ett litet rum som ett vardagsrum och där har vi planen klar.
det är vita väggar och mörkgrå melerade golv, så vi har beställt en fin grå soffa sen tänkte vi nog köra lite lila färg på gardiner och dekoration, det kommer bli suuuper fint :)

Nä nu har jag inte tid att skriva nå mer, ÄNTLIGEN är min älskade Micke på väg hem så jag lär slänga mej i duschen så man är ren och snygg tills han kommer ;)

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-30 @ 11:01:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0