Nu har jag tagit Helg!

Ja, det ska bli så jävla skönt på ren svenska att få vara ledig i 4 dagar..
Ska njuta av varje sekund av det fina vädret och bara vara.

Hahahaha, Micke tog traktorn till jobbet idag för han skulle göra någonting (men det blev aldrig av) sen när jag ringer och pratar med honom så säger han : jag blir nog lite sen hem för jag ska skjutsa hem stickan också..
kan ju tänka mej dom där dårarna i traktorn från Järbo till Ivantjärn..
Hahaha lät roligare när jag tänkte det än när jag skrev det men ni kanske fattar ändå.. :)
Äh nu surrar jag på bra nog.


Nu ska jag slappa i soffan och kolla på nå bra tv program!
Ha det så bra alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0