Lantligt!

Hej hej!!

Sitter på Internet och kollar runt på lite inredningssidor och försöker få lite inspiration till hur jag ska göra om i sovrummet.
Finns så  mycket snyggt och vackert som jag vill ha..
Men sen vet jag inte hur mycket vi ska lägga ut på en lägenhet som vi inte kommer att bo i hela livet heller..
Så det blir väl bara lite omtapetsering med nå billigt skit från rusta.. :)

Sen när jag får mitt egna hus så ska det rustas och göras om helt i MIN stil, lite lantligt men samtidigt modernt :)
Älskar lantlig inredning, det ser så mysigt ut och ombonat.

Har hittat några väggord också som jag vill ha, jätte mysiga budskap på dom. :)
men dom visar jag inte här :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på tv tills min älskade M kommer hem från jobbet och gör mej sällskap.

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0