Härliga lediga dag!

Fast så mycket ledig har jag nog inte varit, men jag har fått mycket gjort.

Har storstädat överallt plockat iordning och donat hela dagen.
Sen har jag tvättat upp all tvätt så nu är tvättkorgen tom, det gillas.

Efter städningen tog jag en promenad med Eroz i det härliga vädret och när jag kom hem tappade jag upp ett varmt bad och smetade in en ansiktsmask i ansiktet och låg och läste i badkaret, det mina kära vänner är kvalitetstid..
efter det gjorde jag kycklingfilé, ris och currysås som jag smaskade i mej och självklart lite keso. (vad vore livet utan keso?) :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på skidstaffet och dricker en cider för det är jag värd nu efter den här dagen.

Ha det så bra och ta vara på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0