sjukt duktig tjej...

ÅÅÅÅÅH, jag blir så jävla imponerad av mej själv..
Packade en väska med träningskläder i går innan jag gick och la mej, tog med mej väskan ut från sovrummet till hallen innan jag skulle åka.
Åker och jobbar och taggar upp mej inför träningen och berättar för alla på jobbet att nu ska jag minsan ta tag i min träning igen, ska träna direkt efter jobbet..
Vid lunch kollar jag in i bilen och upptäcker att min träningsväska inte var med..???
Nä då, den stod så fint kvar i hallen och väntade på mej när jag kom hem.......

men i morgon då jävlar ska vi träna, ska lägga ut väskan i bilen ikväll så jag är säker på att den följer med :)

i morgon ska jag äntligen fixa mina naglar också efterlängtat kan jag lova, är less på röda naglar nu..


HAHAHAHA, idag när jag badade så låg jag och läste en gammal dagbok från när jag gick typ 8-9 :)
Lite pinsamt det var att läsa den då kan jag lova :)
Men jag hade ju roligt på den tiden iallafall, hängde på ug och var i Ockelbo hela tiden..
Låg tillochmed en biobiljett i den som jag hade spart när jag blev bjuden på bio utav en kille som jag var tok kär i :) Och ett rosenblad utav en ros som jag hade fått.
Kul att läsa vad man gjorde på den tiden, men det var mest ug, kolla på killars träningar, fotboll och killar såklart.

Nä nu ska jag göra nå annat ha en  bra kväll ni andra, själv ska man tillbringa den ensam och natten också för den delen och så blir det resten av veckan... Men det är faktist ganska så skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0