Nöjd!!

Ja riktigt nöjd med mej själv efter träningen. Trodde att jag hade tappat allt efter uppehållet, men lite fanns det alltid kvar :)
Så nu är årets första träning gjord, och det avslutades med en solning :)  Riiiiiktigt skönt känns det i kroppen nu :)  LOVE IT

Fixade ju mina naglar idag oxå, Fransk manikyr den här gången. Super nöjda med dom också.
Känner sig lite fräschare med snygga naglar :)

I morgon har jag möte hela dagen och efter det blir det ett till pass på gymmet, nu jävlar ska här tränas!!!!

Har minskat ner portionerna på måltiderna nu oxå så vi får se om det ger resultat också har jag slutat dricka läsk, annars kunde jag ta ett glas cola (läs några) till maten eller bara framför tv:n, men nu blir det bara någon gång ibland på helgerna.
Kör istället på vatten eller loka..

Nä nu ska jag kika lite på Facebook :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0