ljushuvud

Hejsan alla goa läsare!
Har inget bättre för mej så jag tänkte skriva ner någon rad här :)

ibland blir jag faktist rädd för mej själv, en sak är då säker när jag blir gammal kommer jag garanterat att bli dement...
Jag visar symptom redan nu:)  Kan nog inte finnas någon som är mer glömsk än vad jag är.
Nåja...

Var iaf in på maggans nyöppnade hårsalong idag och beställde en klipp tid, så på fredag ska jag ner och snygga till mej lite :)
Sen var Sarah hit och färgade ljusa slingor på mej idag så nu är jag ett ljushuvud :)

Nästa vecka ska jag fixa naglarna fast den här gången får det bli fransk manikyr är lättare att hålla efter själv då.

ska sova själv inatt :/ Micke jobbar em/natt..
Men sen blir vi lediga i 4 dagar tillsammans så en natt kan jag nog klara mej utan han. :)


Nä nu ska jag kolla lite på tv innan det är läggdags.
Har blivit så kopiöst trött på kvällarna nu förtiden.. Kanske är åldern??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0