Helgen.

Åh härliga helg, ja jag har mest bara slappat i helgen och det har varit sååååååå skönt.

I Fredags så  gjorde jag iordning en älgfilé med lite vitlök,örter och mögelost fyllning och till det gjorde vi en potatisgratäng och en jätte god sallad, sen låg vi i soffan och kollade på en film.

I Lördags så sov jag läääänge sen tog jag en promenad med Eroz hem till mamma och drack lite kaffe med henne.
Sen var jag på TW party hos Katja där jag äntligen beställde salladskålen som jag har suktat efter länge nu.
 

Efter tw partyt blev vi bjudna på tacco  hemma hos Morgan och Terese, så där blev vi kvar 23.30 ca innan vi åkte hem och slängde oss i sängen och myste lite.

Idag sov jag till halv 11 sen gick jag upp och kojkade lite kaffe och gick sen och la mej i sängen och drack det och kollade på tv :)
Sköna slapp Söndag :)

Dagens planer finns det inga, bara motionsmöte hos Sarah kl 17.00, så nu sitter jag på youtube och lyssnar på musik.
Ska väl kanske kläpå mej lite nu.

ha en skön slapp Söndag!  för det ska jag ha.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0